زناشویی

بیوگرافی از فرزاد فرزین خواننده پاپ ایران

پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۵۴ ب.ظ

بیوگرافی فرزاد فرزین به صورت کامل به همراه فیلم ها و عکس های ...

 

شروع فعالیت خوانندگی
از دوران نوجوانی به موسیقی علاقه داشت تا سن ۱۷ سالگی موزیک میساخت و آلبوم جمع کرد گرچه شنونده آهنگاش فقط پسردایی‌ هایش بودند.

وی در کلاس های سروش عازمی خواه که نوازنده ویولن در ارکستر ملی است «سلفژ» را یاد گرفت، و به طور جدی و حرفه ای از سال ۱۳۷۸ فعالیتشو آغاز کرد، در ابتدا با گروه کروز کار می کرد و در این گروه آهنگسازی می کرد ولی بعدها بخاطر یک سری مشکلات شخصی از این گروه جدا شد و بعد شروع کرد به ساخت آلبوم “شراره” در سال ۱۳۸۳ موجب شهرت و شناخته شده صدای وی شد، وی در حال حاضر هفت آلبوم رسمی دارد.

شروع بازیگری
اولین فعالیت بازیگریش سال ۱۳۸۵ در سن ۲۵ سالگی بود که در فیلم سینمایی «پسران آجری» به کارگردانی “مجید قاری‌ زاده” در نقش یک خواننده بازی کرد، بعد از آن در تله فیلم «دنیای محبوب» ساخته ارسلان میرحسینی نیز ایفای نقش کرد. سپس در فیلم «سوپر استار» به کارگردانی “تهمینه میلانی” نیز آهنگ تیتراژ ساخته‌ است و دیگر کار سینمایی او «سگ‌های پوشالی» نام دارد که در این فیلم همبازی بازیگرانی مانند لیلا اوتادی و نیما شاهرخ شاهی بوده‌ است . همچنین فرزاد موسیقی میانی تله فیلم سه خط موازی را به کارگردانی محسن افشانی اجرا کرده‌است.

 

فرزاد فرزین در حال حاضر در ادامه حرفه بازیگری این بار در سریال «مانکن» به کارگردانی “حسین سهیلی زاده” مقابل دوربین رفت . او در این سریال به عنوان خواننده تیتراژ و بازیگر ایفای نقش کرده است.

 

۳ سال ممنوع الکاری 
فرزاد فرزین با شبکه «ام‌ آی تیوی» وقتی مجوز داشت کار می کرد اما بعد از این که مجوز شبکه لغو شد به ما گفتند که بروید کلیپ‌ هایتان را دربیاورید اما خب این کار با وجود تلاش‌ های ما شدنی نبود! خودشان در آلمان نشسته بودند و به فکر شبکه‌ شان بودند نه کار امثال من، از ۸۴ تا ۸۷  ممنوع الکار شدم.

 

خیاط اختصاصی
فرزاد فرزین در یک مصاحبه در مورد طرح لباس هایش گفت: یک خیاط دارم که خودش طرح می دهد یا من طرح هایی را پیشنهاد می کنم. سال ۹۰ بود که با این فرد آشنا شدم و متوجه شدم کارش خوب است.

 

در همه کنسرت های من شرکت می کند تا نتیجه کارش را ببیند و ایرادات را برای دفعه بعد پیدا کند. سعی می کنم هنگام کنسرت متفاوت باشم. البته این به این معنا نیست که همه باید متفاوت باشند. مایکل جکسون همیشه متفاوت بود ولی انریکه تی شرت می پوشد. هر کسی سبک خودش را دارد. دلیل نمی شود که دیگران اشتباه می کنند. البته معتقدم انریکه هم استایل دارد. خواننده باید این استایل را در رفتار، لباس پوشیدن، موسیقی و نوع برخورد با مردم رعایت کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۱
alireza corona

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی