زناشویی

بیوگرافی جدیدی از امیر حسین آرمان در سال 2020

سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۳ ب.ظ

بیوگرافی جدیدی از امیر حسین آرمان در سال 2020

 

امیرحسین آرمان ؛ از دلایل ازدواج نکردن تا اوج شهرت و بازی در مانکن (۳۵۱)

 

 

امیرحسین آرمان بازیگر جوان و خوشتیپ سریال مانکن در برنامه دورهمی مهران مدیری از دلایل ازداوج نکردنش و از اینکه چه برنامه ای برای زندگی شخصی و حرفه ای خود دارد گفته است.
امیرحسین آرمان بازیگر جوان و خوش چهره کشورمان که در آبان ماه سال ۶۱ در تهران متولد نشده تا کنون ازدواج نکرده است و اکنون به جز فعالیت بازیگری در عرصه سینما تئاتر و تلویزیون به عنوان مدل نیز فعالیت دارد. بازیگر سریال عاشقانه مانکن به خوانندگی علاقه دارد و ساز گیتار می زند. در ادامه به بهانه حضور این بازیگر در برنامه دورهمی مهران مدیری مروری داریم بر زندگی وی با پرشین وی همراه شوید.

آشنایی با زندگینامه امیرحسین آرمان
امیرحسین آرمان ۱۴ آبان ۱۳۶۱ به دنیا آمده و یک برادر دارد. او می‌گوید از کودکی به دو کار علاقه داشت یکی خوانندگی و دیگری بازیگری و اکنون هر دو کار را انجام می‌دهد. او این طور تعریف می‌کند: بچه که بودم عینک آفتابی می‌زدم، یک برس را به جای میکروفن دستم می‌گرفتم و جلوی آیینه خوانندگی می‌کردم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۶
alireza corona

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی